Onnistu Etätyössä: Parhaat käytännöt ja vinkit

Etätyön merkitys kasvaa monissa yrityksissä, ja onnistuessaan etätyö voikin olla hyvin tehokasta ja tuottavaa. Mutta kuinka varmistat, että etätyö onnistuu?

Piirsimme yrityksellesi selkeät askelmerkit onnistuneen etätyön toteuttamiseksi. Löydät oppaasta ratkaisut viiteen yleisimpään etätyössä esiintyvään ongelmaan, sekä sinulle parhaiten sopivat käytännöt ja työkalut tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Viisi yleisintä ongelmaa:

  • Etätyö halutaan mahdollistaa, mutta ei osata
  • Etätyö voi kuormittaa
  • Tiimin yhtenäisyys rakoilee
  • Kommunikaatio ei suju
  • Etätyötä mitataan väärin

Täytä oheinen lomake ja saat oppaan sähköpostiisi

Tilaa opas sähköpostiisi